HATERLARIMIZLA KELEPÇELİ PARA BULMA YARIŞMASI!

2 604 574 Baxış

HATERLARIMIZLA KELEPÇELİ PARA BULMA YARIŞMASI!
Yepyeni bir yarışma formatına başlıyoruz, her bölümde farklı fenomen konuklarımızı haterları ile kelepçeleyip içerisinde 15.000TL saklanmış evin içerisine bırakıyoruz, hemde sürpriz bir final etabıyla!
Hater Başvuru: forms.gle/Q6ktgkscPRuBX2g37
Katıl'a özel canlı yayın ve ayrıcaklar için:
azlabel.info/id/IXY.html...
@Kürşat Juan
@Berke Juan
Orkun Işıtmak
instagram.com/orkunisitmak

Reklam \u0026 İşbirlikleri:
www.orkunisitmak.com

Müzik Epidemic Sound: bit.ly/2b3Hv9A

Şərh
  • Hater formumuzda bi sıkıntı olmuş, düzelttik burdan doldurabilirsiniz: forms.gle/Q6ktgkscPRuBX2g37

    Orkun IşıtmakOrkun Işıtmak2 ay əvvəl
    • Seni çok seviyorum Orkun.Ben senin haterin olmam💙

      Mervoşumun🍫-sıMervoşumun🍫-sı21 saat əvvəl
    • @APO AKTAŞ gerçekten mi?

      Mervoşumun🍫-sıMervoşumun🍫-sıGün əvvəl
    • @•ᴊᴇɴɴɪᴇᴘɪᴇ• #WeLoveYouRosé nerden hatırlasın?

      Mervoşumun🍫-sıMervoşumun🍫-sıGün əvvəl
    • Allahın cezası beko 😠

      Asude Yaren KeskinAsude Yaren Keskin4 gün əvvəl
    • @MURAT MURAT bende senden

      AMAN TANRIM DİDİMAMAN TANRIM DİDİM11 gün əvvəl
  • Denizi(cellatı) çağırsanız gelirim kshajgajah

    Melis KaradenizMelis Karadeniz3 saat əvvəl
  • Berke bi harf söyler: Hater:şov için şov için hep

    Melis KaradenizMelis Karadeniz4 saat əvvəl
  • 25:25 +para nerdeyse ordadır 😯😯

    Cemile OkurCemile Okur14 saat əvvəl
  • enes ve başak gelsin 1 artı leyin görsün

    sokak tayfalarısokak tayfaları18 saat əvvəl
  • Kürşatin heytiri favorim birbirine güveniyorlardı çok tatlı ve ıyi iş çıkardılar 💖

    NiniolojiNinioloji21 saat əvvəl
  • Arkadaşlar birinizde şu formu doldurun.Sabırsızlıkla bekliyorum hater videosunu

    Mervoşumun🍫-sıMervoşumun🍫-sı21 saat əvvəl
  • Nobody: Hater:buldum Beko:ne buldun Hater:para😅 Orkun:elektirik şeysi Hater:aaaaa çok mantıklı Orkun:yok burda Hater:değilmiş❌

    Sıla DurmazSıla Durmaz22 saat əvvəl
  • Berke nefes alir Hater:şov yapiyor şov

    ZehranizimZehranizim23 saat əvvəl
  • Ceren yıldız gelsein. Gıçık

    Yağmur 98Yağmur 98Gün əvvəl
  • şuy heytılardan neden se gıcık kaptım bilmiş bilmiş konuşuyorlar

    Zeynep TolungüçZeynep TolungüçGün əvvəl
  • Berke abi iyi yaptın😎

    Nazlı İslamovaNazlı İslamovaGün əvvəl
  • Kükü ve Bekoş çok tatlılar

    Pervin EryücelPervin EryücelGün əvvəl
  • Abi orkundan nefret eden kız ciddi mi.. düşünsenize birisinden nefret ediyorsunuz ama onun parası için ter döküyorsunuz DLASĞİDLAİDLAĞSŞİDLASÇ

    chiwakiichiwakiiGün əvvəl
  • çağırdıkların kim mk köprü altından mı topladın

    Mahmut CihangirMahmut CihangirGün əvvəl
  • 6:39 bu kadına gıcık oldum ya sen tanımadığın birine neden hakaret edersin ki yani ne gerek var NEDEN?

    ?ßełīnđə_ Ćhəń¿ Fan Clup?ßełīnđə_ Ćhəń¿ Fan ClupGün əvvəl
  • MaliKür

    CEMCER' İN KAR TANESİCEMCER' İN KAR TANESİGün əvvəl
  • Devamı gelsin muq

    Qaranfil MouradovaQaranfil MouradovaGün əvvəl
  • Ben Olsam Ben de basardım abi kafa yani

    NowseiNowsei2 gün əvvəl
  • Ben cerenden nefret ediyorum

    Erkan SolakErkan Solak2 gün əvvəl
  • 2:47 berkenin yüz ifadesi beni benden aldıı 🤣🤣🤣🤣

    Eymen AlanEymen Alan2 gün əvvəl
  • Bekoma niye öyle diyon😭😭

    Mehmet Emin CanMehmet Emin Can2 gün əvvəl
  • Orkun’un haterı çok güzel değil mi mkJSKDKFODKFPFKF

    Ball VisualsBall Visuals2 gün əvvəl
  • Enes batur ve ecenaz ucerde gelsinnnnnnnnnnnnnnnnnnn Lutfen

    Lavina VLavina V3 gün əvvəl
  • 2:38 sen kötü olmaya çalışsan bile olamazsın,kalbin o kadar temiz ki...

    ASENA•ASENA•3 gün əvvəl
  • berke juanın haterının haterı var artık ben sinir oldum herkes para kokusu alır sıçtığım bok bile aka aka parayı buluyor knkam tamammı

    KejoKejo3 gün əvvəl
  • Kürşat İn hateri: para bütün nefretimi aldı götürdü yemin ediyorum. 13:40

    Büşra NurBüşra Nur3 gün əvvəl
  • Hepsinin de hater'ının kankası gibi olması ÖSODIDIUESKPW9EKDKŞ

    Kombin GünlüğüKombin Günlüğü3 gün əvvəl
  • Kürşat ve Hateri ne kadar samimi yaa hater olduğunu bilmesem kankası filan sanarım heralde KSIDJRIIRIDOSODKDJID

    Kombin GünlüğüKombin Günlüğü3 gün əvvəl
  • Lan Orkunun haterine sesleniyorum Orkun ışıtmak Pew die pie den içerik çalsa Minecraft oynar aq djsjsjs

    Baver PolatBaver Polat3 gün əvvəl
  • Ben ecrin su çobanın hetırıyım abi

    Zeha AkkayaZeha Akkaya4 gün əvvəl
    • Saçma salak video çekiyor

      Zeha AkkayaZeha Akkaya2 gün əvvəl
    • Sinir oluyorum

      Zeha AkkayaZeha Akkaya2 gün əvvəl
    • JSNFMDLSHRBGRLLEOEHFGGKSIWYEGRNRKFOGEIHE NEDEN LAN

      ✨3 gün əvvəl
  • Küküyle beko çok iyi ya

    Ada su BatuşAda su Batuş4 gün əvvəl
  • KÜRŞATIN HATERİ ÇOK İYİYDİ YA

    ASLANIN KAKTÜSÜASLANIN KAKTÜSÜ4 gün əvvəl
  • Berkenin hateri haklı bu 1 kürsatın hateriyle orkunun hateri gıcık

    Srp TktsSrp Tkts4 gün əvvəl
  • Abii orkunun nasil hateri olabilirsin yaa ?

    Asya IşıldakAsya Işıldak4 gün əvvəl
  • Orkun ve orkunun hateriyle benzemesi peki (yüz olarak diyorum)

    Ceylin BerayCeylin Beray4 gün əvvəl
  • agabe bende isterdim böyle hater için çıkmak ama yaşım küçük :c

    AsocuKAsocuK4 gün əvvəl
  • orkun abi ben her nakader 11 yasinda olsamda kavam 32 yasindaki adamgibidir beni alabiliemisin abeeey

    Game_Player TRGame_Player TR5 gün əvvəl
  • Berkeyle karşı karşıyasın ama hatersin

    Betül BildikBetül Bildik5 gün əvvəl
  • Berkeyle karşı karşıyasın ama hatersin

    Betül BildikBetül Bildik5 gün əvvəl
  • BERKE NİN SENİ TAKMAMASI MVCKCVMK AGA KADINA GICIK OLDUM

    MERVE BOZURMERVE BOZUR5 gün əvvəl
  • berkenin hateri neden bu kadar mal?

    Tear of nightTear of night5 gün əvvəl
  • Bulunmayan paralarıda çekimden sonra yerlerini unutuyolarmış bide düşünsene sj

    YusufYusuf5 gün əvvəl
  • allahım bi insan neden kürşattan nası nefret edebilir 🤣🤣 bi kere kalbinde kötülük yok

    Zehra DemirZehra Demir5 gün əvvəl
  • ceren yaldızdan nefret ediyorum çünkü kendi sevgilisi var ken başkalrını ayırmaya çalışıyo

    DenDaLion 'DenDaLion '5 gün əvvəl
  • orkun ile berkenin hateri resmen kinle gelmis olm

    Nuray HuseynovaNuray Huseynova6 gün əvvəl
  • Bakk bekoşumun haterı sen kimsin de ona sönö öldöröröm görözökölö show yöpuyo dersinnn senin o saçlarını yolarımm

    Meryem GünaydınMeryem Günaydın6 gün əvvəl
  • Nice

    Doğa PelinDoğa Pelin6 gün əvvəl
  • berke nasıl bastı haha ama 4000 tl veriyo yani 500 tl alıyo valla baya kral adam he

    hılal sahınhılal sahın6 gün əvvəl
  • mani ile kürşat baya iyi arkadaş oldılar

    hılal sahınhılal sahın6 gün əvvəl
  • berkenin hateri ile iliskisi asiri iyi offf

    Nuray HuseynovaNuray Huseynova7 gün əvvəl
  • .

    Alper BayırAlper Bayır7 gün əvvəl
  • berker’in haterine gıcık oldum

    Ela BEKTAŞOĞLUEla BEKTAŞOĞLU7 gün əvvəl
  • Berke napsa kader şov pesınde dıyor paragöz diyor çocuk nefes alsa bile şov pesinde diyecek Beyzada tam para kokusunu alınmış 😂😂😂orkun hep kendi videolarında baskaları tarafından kazık yiyor

    Mübiyne FidanMübiyne Fidan7 gün əvvəl
  • Enes batur

    Sinan KılıçSinan Kılıç7 gün əvvəl
  • Orkun abime kurban olun

    Sonsuz 27sonsuzSonsuz 27sonsuz7 gün əvvəl
  • Bu evi kim eski haline getiricek ya🤦🏻‍♀️😂

    Aysu YolchuyevaAysu Yolchuyeva7 gün əvvəl
  • Aferin berkeee helal olsun

    Husna SemedliHusna Semedli7 gün əvvəl
  • Orkunla o kadın çok uyumlu tanissalar arkadaş olurlar

    YSPAYSPA8 gün əvvəl
  • 3:39 özgün değil diyor adam uzayın bir alt katmanından atlıyor bu mu ozğun olmayan

    Muhammed BIÇAKÇIMuhammed BIÇAKÇI8 gün əvvəl
  • Yaptığı Haterlikler kişiye göre değişir mesela berkenin yaptığı çok doğru öylesine senden nefret eden birine neden para kazandırasınki tabi eğer Kürşatın hateri gibi biriyse hepsini verirsin yani öyle bi insan

    GFB ŞİYARGFB ŞİYAR8 gün əvvəl
  • Berke gibi kralını gördünüz mü ben görmedim

    Zeynep Merve BitekZeynep Merve Bitek8 gün əvvəl
  • J

    Dicle BulutDicle Bulut8 gün əvvəl
  • Kader'i hiç sevmedim çünkü Berke abiye çok kötü davrandı bence parayı Berke abi almalı bence

    Dicle BulutDicle Bulut8 gün əvvəl
  • Bence bir insandan nefret etmek kötü birşey sevmesen bile saygı duymalısın orkun abi ben haterın değilim ama senle yarışmayı çok isterim 💗

    Selin PolatSelin Polat9 gün əvvəl
  • Berke nin hater i salakmisin

    Zehra AslanZehra Aslan9 gün əvvəl
  • Mali kürşattan değil tiktok dan nefret ediyor

    Semra Aksu SolakSemra Aksu Solak9 gün əvvəl
  • 15:53 teki süreye bakın 40 saniyeden 1 dk oluyorrrrrrrrrr

    The Öykü ∞🐸The Öykü ∞🐸9 gün əvvəl
  • abi seni çojkkkkkkkkkk seviyorum ama paralar sahhhhhhhhhtttteeeeeeeeeeeeee

    furkan çetinfurkan çetin9 gün əvvəl
  • abi sen i sattı ya üzüldüm

    Bekir Serdar YücelBekir Serdar Yücel9 gün əvvəl
  • Peki ya Kürşat ve haterinin balkondan aşşağıya bakıp para aramaları🤣🤣🤣

    {cemcelinpapatyası} sonsuZZ{cemcelinpapatyası} sonsuZZ9 gün əvvəl
  • Adım Beyza ama asla Orkun abiye hater deylim☹

    Beyza YılmazBeyza Yılmaz9 gün əvvəl
  • Kürşat hateri ile video çekti mi diye bakmaya gidiyorum😄

    Sedef DemirSedef Demir9 gün əvvəl
  • Berkeninki fenaaaa bayaa nefret ediyor beee ulan naptı çocuk bide şunu diyicem ben 10 yaşındaysam benim neden haberim yok🙄

    Sevgi ArıkSevgi Arık9 gün əvvəl
  • Ceren yaldızı alın ben koşarak geliyorum

    Blog NehirBlog Nehir10 gün əvvəl
  • b. hater Ben her türlü vicdansızlığı bekliyorum. YAZIK HERKESİ KENDİ GİBİ GÖRÜYOR.

    elif hıraelif hıra10 gün əvvəl
  • Haterin suana kadar ne olduğunu bilmiyodum ama ben hater kraliçesi falanım galiba nefret ediyorum cellattan yani özgürden ya bi insan bu kadarmi yapmacık olur Allah askina

    Esmanur AktürkEsmanur Aktürk10 gün əvvəl
  • 3 hater de haksız.

    elif hıraelif hıra10 gün əvvəl
  • Kursat ile hateri bana sevginin bile nefretin önüne geçebileceğini gösterdi....

    Mevlüt KandemirMevlüt Kandemir10 gün əvvəl
  • Yemin ederim bu heytrların benn.... Lan allah belanızı vermesin qardaş. İnsan neden birisinden nefret etsin! Hadi etdin, neden tanımadığın bi insandan mesela? İnsanlar boş zamanlarını değerlendirmeye bi şeyler arıyor. BEN SİZDEN NEFRET ETMİYORUM, ÇÜNKİ SİZİ TANIMIYORUM... ancak bu düşüncenizde haklı olduğunuzu göstermez!...

    YAR TVYAR TV10 gün əvvəl
  • 3:21 ağzının ortasını bi qoyacam haa

    YAR TVYAR TV10 gün əvvəl
  • 2:08 ben o yaşımda hala çocuk kalmayı diliyorum! Belki siz, mutsuz, sıkıcı bi hayat istiyorsunuz, Ama diğerlerinide kendinizle sürüklemeyin lütfen!

    YAR TVYAR TV10 gün əvvəl
  • şu platformda şov yapmadığından emin olduğum kişilerin başında geliyor orkun. son derece samimi ve kendi gibi KAFANI ISIRCAM ORKUN.

    alittlecrazyalittlecrazy10 gün əvvəl
  • Haterlarin hesaplarini bilen varmii

    Mehmet Arslan ÖLMEZMehmet Arslan ÖLMEZ10 gün əvvəl
  • Aga orkun dan sempatik adam mı var olm. Orkun ışıtmak izleyicisisindir: Kurgu ne?

    Per4merPer4mer10 gün əvvəl
  • Ama hep şöyle yapıyorlar fenomenler parayı alınca para göz almayınca şhow diyorlar

    Yaren Deniz AydınYaren Deniz Aydın10 gün əvvəl
  • 17:36 da paralarda geçersiz yazıyo

    Hakkan KartHakkan Kart10 gün əvvəl
  • Berke iyiki basmiş

    Enes Arda IşıkEnes Arda Işık10 gün əvvəl
  • BneĞH💄UYurKeğNğ😴 MaZĞzuğmüm 👜MağsUSm👙kLpePeçeğ🔫 Klepsçğ💅

    Şeqo  Şeqo Pabloğğ xdŞeqo Şeqo Pabloğğ xd10 gün əvvəl
  • kürşat'ın hater'ını dövesim geldi. adamı bildiğin milyonların önünde tehdit etti ben olsam basardım. bu arada kavgada tek kural ilk yumruğu sen patlatıcan. adamı bekliyim o atsın sonra ben vururum dersen dayak yersin.

    hudaibaba yesilhudaibaba yesil10 gün əvvəl
  • kürşarın hater'ını dövesim geldi. adamı bildiğin milyonların önünde tehdit etti ben olsam basardım. bu arada kavgada tek kural ilk yumruğu sen parlatıcan. adamı beklersen dayak yersin.

    hudaibaba yesilhudaibaba yesil10 gün əvvəl
  • Aferin berke aklımdan geçeni yaptım

    Besime KıyarBesime Kıyar10 gün əvvəl
  • Sırf oraya gitmek için kötü yorum yazcam hater zannetsinler beni çağırsınlar😁

    AMAN TANRIM DİDİMAMAN TANRIM DİDİM11 gün əvvəl
  • Hickimse: Berkenin haterı:şov peşindesin

    owerrate wariorsowerrate wariors11 gün əvvəl
  • Berkten nefret ediyorum normalde ama haterindan daha çok nefret ettim

    owerrate wariorsowerrate wariors11 gün əvvəl
  • kürşat ben seni sen ceren yaldız dan ayrıldığından beri sevmiyorum ozamandan beri kötüsün NİYE AYRILDINIIIIIIIZZZZ

    Tunaberk SağlamTunaberk Sağlam11 gün əvvəl
  • Ceren yaldız la Kürşat ı tekrar getirir misin ltfn Orkun Abi cekü yü bir tek sen yaparsın ltfnnnn 🐺❤️❄️

    Ecrin Yağmur PolatEcrin Yağmur Polat11 gün əvvəl
  • Kürşat a kim hater olabilir ya 😤🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺

    Ecrin Yağmur PolatEcrin Yağmur Polat11 gün əvvəl
  • orkun abi senin hater in sana çok benziyo

    Minel OyundaMinel Oyunda11 gün əvvəl
  • Eda sakızı sevmiyorum heytirlik olurum başka bir videoda seni çok seviyorum seviyorum orkun

    Filiz DingilFiliz Dingil11 gün əvvəl
AZlabel